Wednesday, December 26, 2012

Jupiter och månen

Ikväll stod planeten Jupiter väldigt nära månen. Jag hade inga planer på att ge mig ut på grund av det molniga vädret, men så ringde min vän Ulf och undrade om vi inte skulle göra ett försök. Jag kikade ut genom fönstret och kunde då se Jupiter alldeles bredvid månen genom lätta moln, så vi bestämde oss för att åka ut och fånga mötet. Tyvärr så klarnade det aldrig upp ordentligt, men jag lyckades fånga en bild på mötet.

---

Tonight the planet Jupiter was very close to the moon. I had no plans to go out because of the cloudy weather, but then my friend Ulf called me and wondered if we should make an attempt anyway. I looked out the window and could see Jupiter right beside the moon through some light clouds, so we decided to go out and catch the meeting. Unfortunately, it never cleared up properly, but I managed to capture a picture of the meeting.



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.